Ako dosiahnuť, aby na saturovanom trhu s kávou, chceli Slováci ochutnať práve tu vašu značku? Upražte správny marketing

Ako dosiahnuť, aby na saturovanom trhu s kávou, chceli Slováci ochutnať práve tu vašu značku? Upražte správny marketing

Úspešný zber: Podmanivý insight Predstavte si, že vojdete do svojej obľúbenej kaviarne a bohatá vôňa vás obklopí ako teplé objatie. A teraz si predstavte silu dobre zrealizovanej marketingovej kampane, ktorá nielen zaujme milovníkov kávy, ale výrazne zvýši povedomie o značke. Vo vôni našej nedávnej kampane pre taliansku značku kávy Lucaffé sme zaznamenali ohromujúcich 4 787 733 zobrazení obsahu na Facebooku a Instagrame spolu s 34 % nárastom nových fanúšikov! Ako sa nám to podarilo?

Odčítali sme potreby a dokonale sme spoznali našu cieľovú skupinu. Slovákov. Následne sme spojili tému hokeja ako slovenského národného športu a kávy. Kampaň sme nasadili najmä v online priestore, OOH, printe a v priestoroch predajných sietí. Vďaka úpravám stratégie značky sme v digitálnom prostredí vygenerovali viac ako štvť milióna interakcií so značkou vrátane 10 000+ priamych (direct) návštev e-shopu. Či už chcete zlepšiť svoju prítomnosť na sociálnych sieťach alebo posilniť rozpoznateľnosť značky, poznatky, ktoré sme zozbierali, môžu byť vaším vodítkom.

 

Sorting kávových zŕn: triedenie efektívnych nástrojov

Počas celej kampane sme využívali pútavý statický aj video obsah so známou tvárou, ambasádorom značky – hokejistom Ľ. Višňovským, čo viedlo k nárastu počtu zobrazení videí o 60 000+ (celkovo 27 % nárast). To nielenže upútalo pozornosť, ale pomohlo vybudovať spojenie s naším publikom. Ako profesionálni marketéri vieme, že správna osoba a efektívne formáty môžu pozdvihnúť príbeh značky.

Naša kampaň sa nezastavila len pri číslach, ale bola v neustálom kontakte s komunitou. Do konverzácie na našej stránke na Facebooku sa zapojilo takmer 3 000 nových fanúšikov a na Instagrame sme zaznamenali 40 % nárast organických sledovateľov. Tento prudký nárast zdôrazňuje vplyv zábavného a odborného contentu a budovania komunity na zvyšovanie lojality k značke. Pre značky kávy je kľúčové pochopiť preferencie a správanie svojho publika. Analýzou našich metrík sme zistili, že vizuálne rozprávanie príbehov a autenticita hlboko rezonujú s nadšencami kávy. 

Kľúčové ingredience úspechu

Celkovo naša kampaň ukázala, že kombinácia pútavého videoobsahu, známej tváre a silnej prítomnosti v komunite môže vyvolať výrazné zapojenie a povedomie o značke. Ukazovatele, ktoré sme dosiahli, svedčia o sile kreativity a strategického plánovania v sektore kávy.

 

Máte aj vy chuť na efektívnu kampaň? Spojte sa s nami a namiešame spolu komunikáciu aj vašej značky, ktorá vás dostane k vašim zákazníkom a splní vaše obchodné ciele.
Sme 2CREATE. Fullservisová reklamná agentúra s integrovaným digitálnym oddelením, jediná so špecializáciou na beyond marketing na Slovensku. Navrhujeme a realizujeme na výsledok orientované beyond marketingové riešenia s presahom do úpravy produktov a služieb, formovania obchodných stratégií či internej komunikácie spoločnosti. Pomáhame klientom stať sa odlíšiteľnými, viditeľnými a profitabilnými. Nečakáme na zadanie od klienta, ale sami odhaľujeme nevyužitý potenciál a prichádzame s kreatívnymi a efektívnymi komunikačnými riešeniami.

Ready for
upgrade?

Ready for upgrade? Napíšte nám, zavolajte alebo nás osobne navštívte a objavte obchodné benefity beyond marketingu.

Napíšte nám

Takto jednoducho sa môže začať naša úspešná spolupráca.
Stačí vyplniť pár základných údajov a my sa vám čo najskôr ozveme.