Spoločnosť Rstudio sa vďaka vášni pre nábytok prepracovala na špičku v realizácii interiérov, pričom si stále zachovala svoju rodinnú atmosféru. A my sme sa s rovnakou vášňou pustili do práce na výraznom posune komunikácie značky.
Všetko, len nie nudný biznis meeting
Vždy nás bavia hĺbkové rozhovory s novým klientom o ich práci. Ako začínali, čo ich motivuje a s čím sa trápia, čo ich teší a čo štve, v čom vynikajú. Poohovárame konkurenciu, porozprávame sa o budúcnosti. Nezriedka spravíme mystery shopping, aby sme sa prešli cestou zákazníka.
Rozhovor s Rehákovcami nám ponúkol hneď niekoľko insightov. Jeden z nich vyústil do najzásadnejšej zmeny v komunikácii. Spoločnosť Rstudio komunikuje pod novým brandom REHAK interiéry s ešte viditeľnejšou referenciou na rodinnosť, osobný prístup a históriu spoločnosti. Za ideou stál nástup novej generácie, dcéry zakladateľa Juraja Reháka, Jany Czakó, ktorá sa hrdo hlási k odkazu svojho otca.
Nová generácia priniesla nové impulzy
Inovatívny prístup k produktom a službám pre zákazníkov sa pretransformoval do jasného pozicioningu „interiéry novej generácie“, ktorý zároveň odkazuje aj na spomínanú generačnú výmenu. Do novej identity sme vo forme tagu zakomponovali aj jasne definovaný brand purpose „Better workplace“. Zdôraznili sme tak, že REHAK nie je len o výrobe nábytku, ale poskytuje komplexné služby, ktorých výsledkom je lepšie pracovné prostredie. Nová identita firmy sa odzrkadlila aj vo vizuálnej rovine, vrátane dizajnového loga.
Chýbal nám pojem, vymysleli sme vlastný – R-faktor
Výzvou komunikačnej stratégie bolo nájsť spôsob, ako jednoducho a zrozumiteľne komunikovať všetky aspekty interiérov od Rehákovcov. Vyše 25-ročné skúsenosti, profesionalita, odbornosť, výroba na Slovensku, špičkový klientsky servis, vysoká remeselná kvalita, nadčasový dizajn, krátke dodacie termíny či rozumné ceny sme komunikačne zastrešili pod R-faktor. R-faktor je rozdielový faktor, ktorým sa značka REHAK líši od iných.
S písmenom R sa hráme aj vo wordingu naprieč všetkými komunikačnými kanálmi – Rozumné ceny, Rýchle dodanie, Remeselná kvalita, Rodinná firma, Reprezentatívny dizajn, Realizácie s Rukopisom REHAK a podobne. Vytvorili sme tak koncept, ktorý sa dá dlhodobo neobmedzene rozvíjať.
Súčasťou brandovej a komunikačnej stratégie bola modifikácia ponuky produktových radov, vďaka ktorej vieme lepšie cieliť komunikáciu aj na špecifické segmenty (ako rezidencia alebo zdravotníctvo), vytvorenie webu na mieru a nastavenie sociálnych sietí, vrátane k nim príslušných školení.
Starostlivosť beyond expectations
V súčasnosti prebieha spolupráca v rovine kontinuálnej starostlivosti a manažovania komunikácie klienta. Primárnou cieľovou skupinou firmy REHAK je B2B, a to len v špecifickom čase, keď sa firma sťahuje alebo renovuje priestory. Nemá preto zmysel ísť do veľkej kampane.
Prioritou je stabilné budovanie poznateľnosti brandu so správnym pozicioningom cez efektívne cielenie na potenciálnych budúcich klientov. Sem spadá príprava obsahu pre natívny marketing, vyhľadávanie afinitných mediálnych príležitostí, vyhodnocovanie a usmerňovanie komunikačných výstupov či strategické poradenstvo.
Pre úspešný výsledok spolupráce je však dôležitá nielen dôvera klienta v naše strategické odporúčania a kvalitnú exekutívu, ale aj veľmi proklientsky a skúsený obchodný tím na druhej strane. V rámci nášho beyond prístupu sme si tvrdenia o vysokej spokojnosti zákazníkov overili aj cez mystery shopping a môžeme vrelo odporúčať. Značka REHAK interiéry má skrátka R-faktor.